جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 آذر 1393     
بهره برداری از بخش شمالی خط 3 مترو تا پایان سال

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،عيسي شريفي قائم مقام شهردار تهران گفت: پروژه نيمه شمالي خط3 با پيشرفت بسيار خوبي همراه است بر اين باوريم كه بخش شمالي خط سه مطابق برنامه تا پايان سال تكميل خواهد شد.

 قائم مقام شهردار تهران و معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري از روند عمليات ساخت و ريل گذاري بخش شمالي خط 3 مترو تهران حدفاصل خيابان شهيد بهشتي تا شهرك قائم(ازگل) در بازديد كردند و پس از بازديد از بخش هاي مختلف اين پروژه بزرگ در جلسه كارگاهي با تقدير از همه دست اندركاران طرح گفت: اين پروژه پيشرفت بسيار خوبي داشته است و اميدواريم با همت جهادي همه معاونان و مديران شهرداري، شركت مترو و پيمانكاران و مشاوران پايان سال شاهد افتتاح پروژه باشيم.

شريفي همچنين تاكيد كرد كه براي خدمات رساني هر چه مطلوب تر به شهروندان باید از طريق شهرك قائم به عنوان نقطه انتهايي خط سه، شبكه مترو به نياوران و تجريش نيز متصل شود.

قائم مقام شهردار تهران با اشاره به اين كه طبق برنامه قرار است خط مترو فرودگاه مهرآباد نيز تا پايان سال به بهره برداري برسد گفت: بايد با هماهنگي با مسئولان فرودگاه طوري برنامه ريزي شود تا مسافران از طريق سالن هاي ترانزيت وارد مترو شوند و به هيچ عنوان اين پذيرفتني نيست كه مسافران از طريق پاركينگ هاي فرودگاهي به شبكه مترو هدايت شوند.

سید جعفر هاشمی تشكری معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران هم در اين جلسه كارگاهي از تلاش همه دست اندركاران پروژه تشكر كرد و گفت: طبق برنامه زمان بندی تلاش می شود بدون تاخیر تا پایان امسال بخش شمالی خط 3 مترو به بهره برداری برسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: