جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آذر 1393     
فعالیت نمایشگاه موتورهای برقی تا 19 آذر تمدید شد

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوا فعالیت نمایشگاه موتورهای برقی به دلیل استقبال مردمی تا 19 آذرماه در پارک گفتگوی تهران تمدید شد.

حشمت الله بسطامی، سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوا و مدیر اجرایی نمایشگاه موتورهای برقی در این باره گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم از نمایشگاه و درخواست هایی که برای تمدید آن داشتیم در نهایت قرار شد که این نمایشگاه دو روز دیگر یعنی در روزهای سه شنبه 18 آذر و چهارشنبه 19 آذر به فعالیتش ادامه بدهد.

به گفته او ساعات کار نمایشگاه که در روزهای گذشته از 2 بعد از ظهر تا 9 شب بود در این دو روزی که نمایشگاه تمدید شده یعنی در روزهای 18 و 19 آذر افزایش یافته و نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 9 شب پذیرای علاقه مندان است.

بر اساس این گزارش رونمایی و تست رایگان موتورهای برقی از 13 آذر در محل دایمی همایش های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 20 غرفه انواع مدل های موتورهای برقی وارداتی و نیز تولیدی در ایران را به نمایش گذاشته‌اند. همچنین شرکت لیزینگ بانک شهر برای ثبت نام از متقاضیان خرید موتورهای برقی در این نمایشگاه حضور دارد. خریداران موتورهای برقی می توانند از تسهیلات 7 میلیون تومانی لیزینگ بانک شهر برای خرید این موتورهای برقی استفاده کنند. موتورهای وارداتی از کشورهای آلمان، آمریکا، ایتالیا و چین وارد ایران شده اند.

در نمایشگاه موتورهای برقی از افرادی که علاقه مند به فعالیت های داوطلبانه برای کاهش آلودگی هوای تهران هستند برای عضویت در باشگاه داوطلبان هوای پاک ثبت نام انجام می شود.

طرح جایگزینی موتورهای برقی به جای موتورهای بنزینی بر اساس مصوبه شورای شهر تهران است که شهرداری تهران را ملزم کرده در برنامه پنج ساله دوم شهرداری سالانه 10 هزار دستگاه موتور بنزینی را از رده خارج و به جای آنها موتورها برقی یا به اصطلاح موتورهای بی باک که از نوع وسایل نقلیه پاک به شمار می روند را جایگزین کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: