جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آذر 1393     
احداث و گسترش هرچه بیشتر فضای سبز؛ در اولویت برنامه های سال 94

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه 22 سال آینده، تمام تلاش خود را بر احداث و گسترش فضای سبز در معابر شهری معطوف خواهد کرد.

حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه 22 سال آینده، تمام تلاش خود را بر احداث و گسترش فضای سبز در معابر شهری معطوف خواهد کرد.

 این موضوع در جلسه بررسی و تعیین بودجه حوزه امور شهری و محیط زیست که با ریاست مولایی شهردار منطقه و با حضور معاونان حوزه های مختلف و روسای برخی ادارات مرتبط با این حوزه همچنین شهرداران نواحی 4 گانه در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه برگزار شده بود، مقرر شد با تعیین بودجه، شهرداری منطقه 22 سال 94 بخش اعظم فعالیت خود را به اموری اختصاص خواهد داد که بیشترین دستاورد آن، حفظ و گسترش محیط زیست و جلوگیری از ایجاد آلودگیهای زیست محیطی خواهد بود.

احداث و توسعه فضای سبز معابر شهری، بلوارهای غربی و شرقی ورزشگاه آزادی و احداث و توسعه بوستانها و تفرجگاهها، ساماندهی رود دره وردآورد از جمله برنامه هایی است که به همین منظور در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین احداث میادین میوه و تره بار، ساخت سوله خدمات شهری، احداث یک ایستگاه باران سنج و یک ایستگاه آب سنج و یک رسوبگیر و مخزن تعدیل کننده و ... از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای سال 94 در منطقه 22 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: