جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آذر 1393     
اعزام ماشین آلات و تجهیزات مکانیزه جهت خدمت رسانی به زائرین کربلا

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز ،سازمان مدیریت پسماند با اعزام ماشین آلات مکانیزه از قبیل جاروب ، سمي تريلر، مخازن مخصوص پسماند و تجهيزات کارگري به نظافت و پاکيزگي شهر کربلا می پردازد.

کريميان مدير عامل سازمان مديريت پسماند با اشاره به جلسات و هماهنگي هاي انجام شده  جهت اعزام نيرو ، خدمات و ماشين آلات   به کربلا وخدمت رساني به زائرين محترم  گفت:  اعزام   نيرو  و خدمات از 12 آذر ماه  آغاز شده و تا 16  ماه جاري ادامه خواهد داشت و طي آن معاونين امور مناطق و خدمات شهري  به همراه جمعي از کارکنان اين سازمان جهت نظارت و اجراء امور مربوط به نظافت و پاکيزگي شهر کربلا  اعزام شده اند.

کريميان با بيان اينکه مبدا حرکت تمامي کاروانها از بوستان ولايت مي باشد اظهار داشت :  خدمت رساني به زائرين تا 25 آذر ماه ادامه داشته و اين سازمان با ارسال ادوات و تجهيزاتي همچون جاروب پياده رويي مکانيزه ، سمي تريلر ، مخازن مخصوص پسماند ، کيسه پسماند  و همچنين تجهيزات کارگري شامل  لباس کارگري  ، کاور ،چکمه ، بيل  و... کار نظافت ، پاکيزگي و شستشوي معابر شهر کربلا تا25 آذر ماه انجام مي دهد .

مدير عامل سازمان مديريت پسماند بااشاره به ارسال بيش از 80 دستگاه ماشين آلات مکانيزه و حمل زباله ، بيش از 1500 مخزن مخصوص پسماند، 19 تن کيسه پسماند  و حدود 13000 تجهيزات کارگري  از زائرين کربلا درخواست کرد نهايت همکاري و تعامل را با شهرداري تهران و کربلا داشته باشند تا با مشارکت همگاني اين  کوشش جهادي به ثمر بنشيند.

وي در انتها با اشاره به اهميت حفظ سلامتي زائرين در سفر ،  سلامتي و نشاط جسم و روح را يکي از نتايج پاکيزگي و بهداشت محيط برشمردکه در صورت همکاري زائرين با شهرداري کربلا و تهران ضمن بهره مندي ايشان از منظر محيطي مناسب   با سلامتي و عاري از بيماري  نيز به وطن باز مي گردند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: