جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آذر 1393     
پیروزی پادشاه درحضورشاهزاده/عکس

تسنیم: در دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز در سالن «بارکلی سنتر» شهر نیویورک به مصاف بروکلین نتس رفت. تماشاگر ویژه این بازی، پرنس ویلیام، شاهزاده انگلستان و همسرش کیت میدلتون بودند. لبران جیمز، فوق ستاره تیم کلیولند که در آمریکا به «پادشاه» معروف است در بازی امروز به پرنس ویلیام نشان داد که پادشاه بودن چه حسی دارد!


 
در پایان این بازی که با نتیجه 110 بر 88 به سود کلیولند تمام شد،‌ لبران جیمز به شاهزاده انگلیس و همسرش، کیک‌های محلی آکرون (زادگاه جیمز) و 2 پیراهن تیم کلیولند را هدیه داد. جیمز گفت: اولین حضور آنها در سالن بسکتبال برای ما خوش یُمن بود. این برای نخستین بار بود که پرنس ویلیام و همسرش یک مسابقه بسکتبال را از نزدیک می‌دیدند و من مفتخرم که آنها بازی کلیوند را انتخاب کردند.

لبران جیمز همچنین در شروع بازی پیراهنی با نوشته «نمی‌توانم نفس بکشم...» به تن کرده بود تا او نیز مانند درک رز، گارد رأس تیم شیکاگو، اعتراض خود را به کشته شدن یک نوجوان سیاهپوست به دست پلیس که مشکل تنفسی داشت، نشان دهد.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به شرح زیر است:

فینیکس 120 – کلیپرز 121 (وقت اضافه اول)
یوتا 92 – ساکرامنتو 101
گلدن استیت 102 – مینه‌سوتا 86
بوستون 132 – واشنگتن 133 (وقت اضافه دوم)
آتلانتا 108 – ایندیانا 92
دنور 107 – تورونتو 112
کلیولند 110 – بروکلین 88

در پایان بازی‌های امروز، تورونتو رپتورز و آتلانتا هاوکس در صدر کنفرانس شرق و دیترویت پیستونز و فیلادلفیا سونی سیکسرز در انتهای جدول این کنفرانس هستند. تیم‌های گلدن استیت وریرز و هیوستون راکتس نیز در صدر کنفرانس غرب و لس آنجلس لیکرز و مینه‌سوتا تیمبروولوز همچنان در قعر این کنفرانس هستند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: