جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آذر 1393     
رایزنی عجیب اوباماوپرنس ویلیام

فارس: دوک کمبریج زمانی به آمریکا و شهر نیویورک سفر کرده است که معترضین به کشتار و قتل رنگین پوستان در آمریکا،‌ توسط نیروهای امنیتی این کشور در حال سرکوب شدن، هستند.

پرنس ویلیام که چند روزیست در سفر به آمریکا به سر می‌برد،‌ با «باراک اوباما» رییس جمهور آمریکا در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی،‌ دیدار ویلیام و اوباما پیش از سخنرانی دوک کمبریج برای بانک جهانی با موضوع جرایم حیات وحش انجام گرفت.

حین سخنرانی، پرنس ویلیام جرایم علیه حیات وحش را شکل خائنانه‌ از فساد و جرم در دنیای امروز نامید.

پرنس ویلیام در حالی به آمریکا و شهرهای نیویورک و واشنگتن سفر کرد که از هفته پیش شهرهای مختلف آمریکا من جمله صحنه اعتراضات مردمی علیه تبعیض نژادی و خشونت پلیس در قبال رنگین پوستان این کشور است.

پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با قتل سیاهان بی سلاح در شهرهای مختلف این کشور و نیروهای قضایی با حکم آزادی افسران قاتل، مدت‌هاست خشم مردم را برانگیخته‌ و معترضین به این بی‌عدالتی و خشونت و تبعیض را همواره سرکوب می‌کنند.

بی‌بی سی ادامه می‌دهد در طول سخنرانی،‌ پرنس ویلیام به حضار گفت رابطه هر فرد با طبیعت و حیات وحش نشان از شخصیت و انسانیت اوست؛ وی هم‌چنین اضافه کرد، جرایم حیات وحش کاملا با امنیت کشورهای ما مربوط است.

وی زمانی از شخصیت و انسانیت دراحترام به حیوانات صحبت می‌کند که انسانیت برای رنگین پوستان آمریکایی رعایت نشده و همواره حقوق انسانی آن‌ها زیر پا گذاشته می‌شود.

به گفته رویترز دلیل سفر ویلیام به آمریکا همین سخنرانی برای بانک جهانی در موضوع جرایم حیات وحش بوده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: