جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آذر 1393     
ساعت کار مرکز معاینه فنی بیهقی افزایش یافت

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری  نیوز،مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کار مرکز معاینه فنی بیهقی از فردا 18آذرماه به مدت یک هفته خبر داد و تاکید کرد: ساعت کار این مرکز از فردا افزایش یافته به طوری که تا ساعت 18 فعال است.

ولی الله آذروش با بیان اینکه از روز گذشته ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال 94 آغاز شده است، گفت: با توجه به اینکه تنها برگه معاینه فنی مراکز مکانیزه شهر تهران در سامانه ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک معتبر است، به منظور رفاه حال شهروندان ساعت کار مرکز معاینه فنی بیهقی از تاریخ 18آذرماه به مدت یک هفته و تا 25آذر ماه افزایش یافته است.

آذروش با اشاره به اینکه مرکز معاینه فنی بیهقی از روز سه شنبه تا ساعت 18 فعالیت خواهد داشت، بیان کرد: این امکان به منظور رفاه حال آن دسته از شهروندانی که شاغل هستند و در ساعت اداری امکان مراجعه به مراکز را ندارند، فراهم شده است.

وی تصریح کرد: اطلاعات برچسب های معاینه فنی شهر تهران به صورت برخط در سامانه ثبت نام اینترنتی شهرداری تهران ثبت خواهد شد و دیگر نیازی به ثبت مجدد اطلاعات نیست .

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران تاکید کرد: در صورت نیاز و چنانچه با استقبال شهروندان مواجه باشیم این امکان فراهم است که ساعت کار دیگر مراکز نیز افزایش یابد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: