جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آذر 1393     
اولین تغییر در معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست خبری خود محمد امینی را به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل معاون اجتماعی شهرداری به اصحاب رسانه معرفی نمود.

امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست خبری امروز خود محمد امینی را به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل معاون اجتماعی شهرداری به اصحاب رسانه معرفی کرد.

امرودی پس از معرفی محمد امینی به عنوان مدیر کل روابط عمومی جدید معاونت اجتماعی و قدردانی از زحمات محمد پورسینا مدیر پیشین با بیان اینکه اهداف فرهنگی محقق نمی‌شود مگر با انجام فعالیت‌های برآمده از علم و روحیه اصحاب رسانه افزود:  چرا که کار فرهنگی از نوع کار دل بوده و با مشارکت دل و اخلاق و نه تنها بعد عقلانی میسر می‌شود.

به گفته امرودی محمد پورسینا در حال حاضر با عنوان مشاور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری در محل این معاونت به فعالیت می‌پردازد.

گفتنی است،پس از معرفی امینی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری امرودی به تشریح ویژه برنامه های اربعین حسینی پرداخت.

لازم به ذکر است تغییر مدیر روابط عمومی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران اولین تغییر امرودی پس از تصدی وی در معاونت اجتماعی و فرهنگی است.هرچند نائینی پیش از این به عنوان قائم مقام معاونت اجتماعی فرهنگی معرفی شد اما در واقع این معرفی به معنای جایگزینی وی با امرودی به دلیل تغییر سمت وی به عنوان معاون اجتماعی فرهنگی بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: