جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آذر 1393     
نشست مشترک روسای شوراهای اسلامی و شهرداران کلانشهرهای کشور آغاز شد

به گزارش گروه اخبار کلان شهر ها شهرداری نیوز،نشست مشترک روسای شوراهای اسلامی و شهرداران کلانشهرهای کشور دقایقی پیش به ریاست دکتر محمد باقر قالیباف در هتل کوثر اصفهان آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه نشست مشترک روسای شوراهای اسلامی و شهرداران کلانشهرهای کشور دقایقی پیش با حضور دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار تهران، و اعضای مجمع کلانشهرهای کشور آغاز به کار کرد.

در جریان این نشست که با حضور شهرداران و اعضای شورای 14 کلانشهر کشور برگزار می شود، موضوعات مشترکی همچون «درآمد های پایدار شهری»، «الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت» و مشارکت کلانشهرها در توسعه و عمران شهر خرمشهر مورد بررسی قرار می گیرد.

علاوه بر این شهرداران کلانشهرهای کشور پیرامون طرح پیشنهادی تعدادی از نمایندگان تحت عنوان «طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری ها و دهیاری های کشور» و همچنین طرح اصلاح تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران تبادل نظر خواهند داشت.

بررسی طرح دایمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده، تبادل نظر در خصوص مسایل مربوط به ابطال برخی از مصوبات شوراها توسط دیوان عدالت اداری و تبادل نظر در مورد احکام لایحه بودجه سال 1394 و برنامه ششم توسعه از دیگر دستور جلسات نشست امروز خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: