جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 فروردين 1393     
پایتخت در ایام نوروز به شرایط آرمانی می رسد

به گزارش شهرداری نیوز  ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران ارشد این معاونت در نخستین روزهای کاری سال جدید به دیدار دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران رفتند.

 

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه این دیدار گفت: پایتخت در ایام نوروز از ابعاد و زوایای مختلف به شرایط آرمانی می رسد و زندگی در آن لذت بخش می شود.

 

وی با اشاره به این که آب و هوای تهران در نیمه نخست فروردین در آرمانی ترین شرایط قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به کاهش چشمگیر تردد وسایل نقلیه موتوری، میزان آلودگی هوا نیز در این ایام به میزان محسوسی کاهش پیدا کرده است.

 

معاون شهردار تهران برقراری نظم و انضباط و ایجاد آرامش و صبوری را از دیگر ویژگی های تهران در ایام نوروز بر شمرد و تصریح کرد: این روزها مردم با آرامش و خویشتنداری بیشتری رانندگی کرده و نظم و انضباط را بیشتر رعایت می کنند.

 

وی با بیان این که تمیزی و نظافت تهران زبانزد شهرهای خاورمیانه است، اظهار کرد: پاکیزگی هوا جلوه و منظر تهران را   دوچندان می کند و همین موضوع بر زیبایی های پایتخت کشورمان می افزاید و چشم انداز آن را زیباتر و دلپذیرتر می کند.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی شامل شبکه مترو، سامانه بی آر تی، ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در ایام نوروز بدون حتی یک لحظه تعطیل مشغول خدمت رسانی به شهروندان بود.     

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: