جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 تير 1397     
تلاش برای رفع معارضات تاسیساتی پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تلاش برای رفع هرچه سریعتر معارضات تاسیساتی پروژه احداث تونل- زیرگذر اتصال خیابان استاد معین به خیابان شهید اکبری خبر داد. 

احسان نوش آبادی افزود: در حال حاضر عملیات رفع معارض لوله آب 300 میلی متر و شبکه مخابرات در بخش جنوبی پروژه در حال انجام است تا شرایط احداث دال بتنی مربوط به زیرگذر خیابان استادمعین فراهم شود.
 
وی با بیان اینکه احداث سقف زیرگذر در جبهه جنوبی پروژه با موانع اجرایی دیگری نیز مواجه است، یادآور شد: لوله آب 700 میلی متر و شبکه برق از دیگر تاسیساتی است که باید پیش از اجرای سقف زیرگذر در خیابان استادمعین جابجا شوند.
 
تلاش برای رفع معارضات تاسیساتی پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین در حالی آغاز شده که قرار است بخش نخست نقشه های اجرایی این پروژه ظرف روزهای آینده به دست اندرکاران کارگاه پروژه ابلاغ شود؛ نقشه هایی که حاصل بازنگری در طرح موجود و تصمیم به عبور تونلی از عرض خیابان آزادی است.
 
لازم به ذکر است؛ با بهره برداری از این پروژه تونلی ضمن افزایش ظرفیت معابر شمالی- جنوبی منطقه، از ترافیک کندروهای خیابان آزادی کاسته شده و وضعیت تردد در مسیرهای امتداد بزرگراه یادگارامام(ره) بهبود می یابد. برقراری ارتباط خیابان استاد معین با محلات شمال خیابان آزادی، سبب خروج این معبر حمل و نقلی از بن بست موجود شده و به این ترتیب رفت و آمد میان محلات مناطق 2 و 9 شهرداری تهران تسهیل خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: