جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 تير 1397     
آزادسازی ۹۰ درصد درعا

 

یک منبع وابسته به ارتش سوریه از آزادسازی نود درصد از درعا از گروه‌های مسلح و تروریستی خبر داد.

 

خبرگزاری مهر: به نقل از المیادین، یک منبع وابسته به ارتش سوریه اعلام کرد: ۹۰ درصد از مناطق درعا از گروه‌های مسلح آزاد شده است و فقط ۵ روستا مانده است.

این منبع بیان کرد: اولویت ارتش سوریه ممانعت از خونریزی است. ما آماده همه گزینه‌ها برای آزادسازی کامل اراضی هستیم. ما دستور به تسهیل بازگشت شهروندان به اراضی خود و تامین همه مایحتاجات آن‌ها داریم. مقادیر زیادی مهمات از افراد مسلح پس از فرار آن‌ها به دست آمده است.

این درحالی است که خبرنگار المیادین در گذرگاه مرزی نصیب اعلام کرد: اخباری از آمادگی گروه‌های مسلح در شهرک طفس برای تسلیم شدن مخابره شده است. بازپس گیری گذرگاه نصیب طرح توطئه‌ای که برای آن برنامه ریزی شده بود را از بین برد. بازپس گیری معبر نصیب یکی از مهمترین اهداف عملیات نظامی ارتش سوریه در استان درعا بود. برخی اطلاعات حاکی از حمایت اسرائیل از گروه‌های تروریستی در حمله روز گذشته به شهرک البعث دارد. بازپس گیری گذرگاه نصیب سرخوردگی بزرگی برای اسرائیل بود.

خبرنگار المیادین افزود: گروه‌های مسلح در جنوب سوریه به حمایت اسرائیل و کشور‌های حوزه خلیج فارس برای ماندن دلخوش کرده بودند. ارتش سوریه تقریبا بر تمامی حومه شرقی درعا به غیر از چند روستا که از نظر نظامی ساقط شده محسوب می‌شود، مسلط شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: