جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 14 تير 1397     
شفاف سازی عامل بهبود رابطه دولت با مردم

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، در خصوص لزوم و یا عدم لزوم شفاف سازی اظهار داشت : در تمامی زمینه ها به جز حوزه دفاعی و امنیتی کشور باید شفاف سازی صورت گیرد چرا که هر چقدر اطلاعات در اختیار مردم قرار گیرد رابطه دولت با مردم رابطه بهتری خواهد بود.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی،گفت : در حوزه هایی که انحصار وجود دارد انتشار انحصار معضلاتی را به دنبال دارد. مثلا در مورد این موضوع که ارز دولتی به چه اشخاصی تعلق می گیرد و یا نحوه توزیع آن عادلانه بوده است یا خیر ، طبیعتا انتشار این اطلاعات و شفاف سازی این موارد برای نخستین بار کار دشواری است.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ، افزود : عدم انتشار مطالب به معنی عدم اطلاع مردم نیست لذا نمایندگان مجلس و یا مدیران و مسئولان کشور چنانچه مرتکب اشتباهی شوند اگر اشتباه خود را پذیرفته و درصدد جبران آن برآیند از آنجا که مردم آگاه هستند ، فرصت جبران می دهند ؛ اما پنهان کاری موجب ناراحتی مردم می شود.

وی با تاکید بر اهمیت شفاف سازی تصریح کرد : چنانچه مدیری مرتکب اشتباه شود این امر دلیل بر بی کیفیتی و خیانت او نیست لذا باید راه را برای جبران فرد خطا کار باز گذاشت تا اشتباه خود را جبران نماید و این امر حس بهتری را به مردم القا می کند.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: