جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آذر 1393     
وضعیت جوی استان‌های مرزی عراق

ایسنا: مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم می باشد که این امر در شهرهای صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا می شود.

وی ادامه داد:در روزهای یکشنبه و صبح دوشنبه دمای هوا دراستان خراسان رضوی و شمالی بصورت محسوس کاهش می یابد و در این مدت در مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش بادهای نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان این‌که طی روزهای دوشنبه و سه شنبه دریای عمان و تنگه هرمز و بتدریج شرق خلیج فارس مواج خواهد گفت: روز چهار شنبه با عبور موج از عرضهای میانی جو دربرخی نواحی غرب و شمال غرب ابرناکی، بارش پراکنده، رعدوبرق و وزش باد رخ خواهدداد.

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز دوشنبه صاف در پاره‌ای نقاط غبارآلود پیش‌بینی می‌شود. حداقل و حداکثر دما دراین روز 2و 9 درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز سه‌شنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری تا نیمه ابری درپاره ای نقاط با غبارآلود همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز به 4 و11 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی آخرین پیش‌بینی‌ها در خصوص وضعیت جوی استان‌های هم‌مرز با عراق اینگونه بیان کرد: آسمان استان ایلام فردا صاف در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی با حداقل و حداکثر 3 و 17 درجه و در روز سه‌شنبه کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 5 و 16 درجه پیش‌بینی می‌شود. در استان خوزستان نیز آسمان برای فردا صاف در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی و حداقل و حداکثر دما نیز 9 و 25 و در روز سه‌شنبه کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 9 و 25 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود. آسمان استان کرمانشاه نیز در روز دوشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی با حداقل و حداکثر -2 و 16 درجه سانتیگراد و در روز سه ‌شنبه نیز آسمان این استان کمی ابری تا نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده و حداقل و حداکثر -1 و 17 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: