جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آذر 1393     
بودجه صداوسیما درلایحه بودجه94

مهر: رییس جمهور کشور در حالی امروز لایحه بودجه 94 را تقدیم مجلس کرد که در این بودجه، دریافتی سازمان صداو سیما 197 میلیارد بیشتر برآورد شده است.

در لایجه بودجه سال 94 که امروز توسط حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور به مجلس ارائه شده است مبلغ 1069 میلیارد تومانی به عنوان بودجه سازمان صداوسیما در سال 94 پیش‌بینی شده است که این مبلغ با افزایش 197 میلیاردی نسبت به سال گذشته روبرو است.

بودجه سازمان صداوسیما در سال 93 مبلغ 872 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که البته همواره سیدعزت‌الله ضرغامی رییس قبلی صداوسیما این مبلغ را کمتر از نیاز سازمان می‌دانست.

ضرغامی همواره تأکید می‌کرد بودجه ارائه شده به صداوسیما تنها نیمی از نیاز آنها را تأمین می‌کند و سازمان ناچار است بقیه مبلغ مورد نظر را از طریق آگهی‌ها و برنامه‌های مشارکتی کسب کند.

حتی رییس سابق سازمان صداوسیما زمان دریافت بودجه 872 میلیاردی سال گذشته، اعلام کرد بیشتر این مبلغ برای بدهی‌های سازمان می‌رود.

حال در شرایطی که محمد سرافراز به ریاست سازمان صداوسیما رسیده و پیش از این در گمانه‌زنی‌ها وی را فردی که باقی مانده بودجه را پس می‌دهد معرفی کرده بودند، باید منتظر ماند و دید رییس جدید از افزایش 197 میلیاردی بودجه استقبال می‌کند یا او هم این مبلغ را برای اداره عریض و طویل‌ترین سازمان رسانه‌ای کشور ناکافی می‌داند.

البته تا امروز در اظهارنظرهای مدیران جدید رسانه ملی بر چابک سازی سازمان صدا و سیما و حتی ادغام برخی شبکه ها و کیفی سازی به جای رویکرد صرفا کمی‌گرا تاکید شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: