جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 7 تير 1397     
مرد ۳ زنه به ۶۱ سال زندان محکوم شد

 

مرد سه زنه که به اتهام ربودن و شکنجه پدرزن دومش بازداشت شده بود به ۶۱ سال زندان محکوم شد.

 

روزنامه کیهان: مرد سه زنه که به اتهام ربودن و شکنجه پدرزن دومش بازداشت شده بود به ۶۱ سال زندان محکوم شد.

به گزارش خبرنگار ما، خردادماه امسال بود که مأموران پلیس شهرستان کوهدشت از حادثه تیراندازی در یکی از محله‌های شهر با خبر شده و در محل حاضر شدند. مأموران پلیس بعد از ورود به خانه‌ای که تیراندازی در آن اتفاق افتاده بود مردی میانسال را در حالی که دست و پایش بسته بود، آزاد کردند. او که عباس نام داشت، گفت که عامل تیراندازی داماد او بود که از محل فرار کرده‌است.
 
او گفت: روز گذشته دامادم که مردی ۴۱‌ساله به نام علی است با همدستی دو مرد خشن من را از تهران ربوده و به این خانه منتقل و شکنجه کرده است. او توضیح داد: چند روز قبل دخترم به من خبر داد که دامادم برای سومین بار ازدواج کرده و برای ماه عسل همراه همسرش به مشهد رفته است. او سر این موضوع با شوهرش مشاجره کرده بود. من هم راهی خانه دخترم شدم و او و نوه‌ام را به خانه‌ام آوردم.
 
مرد میانسال ادامه داد: دامادم وقتی از ماه‌عسل برگشت تماس گرفت و خواست که دخترم به خانه‌اش برگردد که قبول نکردم. او چند بار دیگر تماس گرفت و من را تهدید به مرگ کرد. او یک روز با ساطور به مقابل محل کارم آمد تا تهدیدش را عملی کند، اما دسته ساطورش شکست و از محل فرار کرد. علی یک روز بعد در حالی که اسلحه کلاشنیکف به دست داشت دوباره به محل کارم آمد و اقدام به تیراندازی کرد. بعد دو مرد خشن به من حمله و من را به زور سوار یک خودرو کرده و حرکت کردند.
 
شاکی ادامه داد: در میانه راه دامادم دو کارت عابربانکم را گرفت. من رمز یکی از کارت‌ها را نداشتم برای همین من را از ماشین پیاده کرد و سرم را زیر لاستیک خودرو گذاشت و تهدید به مرگ کرد. او پشت فرمان نشست و پایش را روی پدال گاز فشار می‌داد و می‌گفت که اگر رمز را ندهم من را می‌کشد، اما واقعاً رمز را نداشتم. آن‌ها سرانجام من را به خانه‌ای در شهرستان کوهدشت منتقل کردند. آنجا بود که علی به رویم اسلحه کشید و گلوله‌ای شلیک کرد که همسایه‌ها پلیس را با خبر کردند و دامادم هم همراه دو همدستش فرار کرد.

با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان موفق شدند مرد سه زنه را بازداشت کنند، اما تلاش‌ها برای بازداشت دو همدست وی به سرانجام نرسید.

مرد سه زنه در بازجویی‌ها اتهام آدم‌ربایی و شکنجه را انکار کرد و گفت: من پدرزن دومم را به کوهدشت و به خانه عمویم بردم تا مجبور شود همسرم را به خانه‌ام برگرداند.

با کامل شدن تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم در جلسه رسیدگی هم اتهام خودش را انکار کرد، اما هیئت قضایی با توجه به محتویات پرونده متهم را گناهکار شناخته و به ۶۱‌سال زندان محکوم کرد. رأی دادگاه از سوی قضات دیوان عالی کشور تأیید شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: