جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 تير 1397     
نرخ واقعی هر کیلو مرغ ۹۵۰۰ تومان

 

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۴۴۰۰ و مرغ آماده به طبخ در غرفه تره بار را ۶۴۰۰ تومان اعلام کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد یوسفی با انتقاد از شرایط نامساعد مرغداران اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۴ هزار و ۴۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۶ هزار و ۵۰۰، غرفه‌های میادین میوه و تره بار ۶ هزار و ۴۰۰ و خرده فروشی ۷ تا ۸ هزار تومان است.

به گفته وی؛ ازدیاد تولید و عرضه در برابر کاهش تقاضا و نوسان نرخ نهاده‌های دامی بر زیان انباشت مرغداران دامن زده است.

یوسفی بازار مرغ در روز‌های آتی را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی بازار پیش بینی می‌شود که تا دو ماه آینده نرخ مرغ تغییر چندانی نداشته باشد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده ۶ هزار و ۵۰۰ و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: مرغداران در فروش هر کیلو مرغ با زیان حداقل ۲ هزار و ۲۰۰ تومانی در بازار روبرو هستند.

وی در پاسخ به این سوال که خرید مرغ توسط پشتیبانی امور دام بر وضعیت مرغداران تاثیری داشته است یا خیر، بیان کرد: اگرچه طبق اعلام مدیرعامل پشتیبانی امور دام روزانه ۱۲۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ ۷ هزار و ۶۰۰ تومان از مرغداران خریداری می‌شود، اما به سبب نرخ پایین خرید، این موضوع تاثیر چندانی بر بهبود وضعیت مرغداران نداشته است.

یوسفی در پایان تصریح کرد: قرار است ستاد تنظیم بازار برای تعدیل نرخ مرغ، قیمت جدید خرید مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام تا پایان هفته اعلام کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: