جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 آذر 1392     
مارادونا رونالدو را به مسی ترجیح داد

 

ایسنا: اسطوره فوتبال آرژانتین شانس کریستیانو رونالدو را برای کسب توپ طلای 2013 بیشتر از مسی دانست. او آرژانتین، برزیل و اسپانیا را سه مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام‌جهانی 2014 برزیل دانست.

 

سیزدهم ژانویه در شهر زوریخ سوئیس از میان لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری یک نفر به عنوان بهترین جهان در سال 2013 انتخاب خواهد شد.

 

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین که در الجزایر به سر می‌برد در اظهارنظری جالب کریستیانو رونالدو را شایسته کسب توپ طلا در سال 2013 دانست. این در حالی است که او پیش از این بارها به حمایت از لیونل مسی پرداخته و او را بهتر از رونالدو دانسته بود.

 

ال‌دیگو درباره این که شانس کدام بازیکن را برای کسب توپ طلا 2013 بیشتر می‌داند، گفت: شانس رونالدو را بیشتر می‌دانم.

 

بدون شک این اظهارنظر مارادونا واکنش آرژانتینی‌ها و چه بسا خود لیونل مسی را به دنبال خواهد داشت چرا که آنها حداقل انتظار دارند که مارادونا از مسی حمایت کند حتی اگر در اوج نباشد.

 

مارادونا درباره این سوال که چه تیم‌هایی شانس قهرمانی در جام‌جهانی 2014 برزیل را دارند، گفت: تیم‌های اروپایی کار سختی در برزیل دارند. براین باورم که آرژانتین، برزیل و اسپانیا سه مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها هستند.

 

ال‌دیگو همچنین درباره تیم ملی فوتبال الجزایر و این که آیا او به سرمربیگری این تیم فکر می‌کند، گفت: الجزایر در گروه سختی قرار گرفته است. بلژیک، کره‌جنوبی و روسیه حریفان سرسختی هستند. با این حال الجزایر این شانس را دارد که به دور بعد صعود کند. درباره این سوال هم که آیا به مربیگری در الجزایر در جام جهانی 2014 فکر می‌کنم باید بگویم که به هیچ وجه. وحید خلیلوزیچ زمان کافی برای آماده ساختن تیمش را دارد و باید خود او هدایت الجزایر را در برزیل برعهده گیرد./ ایسنا




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: