جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آذر 1393     
ساخت 18 پارکینگ با ظرفیت 38 هزار خودرو در منطقه عباس آباد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد، از احداث 18 پارکینگ با ظرفیت بالغ بر 38 هزار ظرفیت پارک خودرو بر اساس طرح جامع اراضی عباس آباد، در این منطقه خبر داد.

اردشیر نوریان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور حل مشکل پارکینگ مجموعه عباس آباد و بر اساس طرح جامع هم اکنون کار ساخت 2 مجموعه پارکینگی در دستور کار است که تا پایان سال 94 احداث می‌شود و گنجایش 6000 خودرو رو خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد با اعلام این خبر گفت: یکی از پارکینگ‌ها در مجاورت باغ هنر و در میدان فرهنگ واقع شده است. این پارکینگ گنجایش5000 خودرو را دارد و پارکینگ نوروز نیز با ظرفیت بیش از 1000 خودرو در مجاورت بوستان نوروز در دست احداث بوده و فعالیت عمرانی برای احداث آن پیشرفت خوبی داشته است.

به گفته مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد براساس طرح جامع عباس آباد 18 پارکینگ، با ظرفیت 38 هزار خودرو برای این منطقه پیش بینی شده است که عملیات اجرایی تعدادی از آن ها آغاز شده و در آینده به سرانجام خواهد رسید.

نوریان همچنین تصریح کرد: چند پارکینگ پیش بینی شده در طرح جامع نیز هم اکنون از سوی نهادهای دیگر در قالب طرح های مشارکتی در دست ساخت است که به نظر می رسد تا پایان سال 94 مجموعه مناسب پارکینگی در این مجموعه را شاهد باشیم.

نوریان با اشاره به معماری مجموعه عباس آباد گفت: تلاش شده است تا در احداث پارکینگ های به معماری منطقه آسیبی وارد نشود و پارکینگ های طبقاتی نیز، بر کاربری های مجاور مجموعه به لحاظ ارتفاع، اشراف نداشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: