جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آذر 1393     
آغاز به کار اتوبوس‌های گردشگری از امروز

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،قائم مقام سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران آغاز به کار اتوبوس‌های گردشگری از امروز خبر داد.

حمیدرضا بتو قائم مقام سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ارائه خدمات گردشگری را یکی از فعالیت‌های سازمان رفاه شهرداری عنوان کردو افزود: از امروز 14 دستگاه اتوبوس گردشگری به ارائه خدمات به شهروندان خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه  اجرای تورهای گردشگری در روزهای فرد و زوج و از مسیرهای متفاوت است اظهار داشت: شهروندان تهرانی می‌توانند در روزهای فرد با مراجعه به اتوبوس‌های مستقر در میدان تجریش و در روزهای زوج از میدان امام خمینی از اماکن گردشگری مشخص شده بازدید کنند.

قائم مقام سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه این اتوبوس‌ها درتمام روزهای هفته به غیر از شنبه به ارائه خدمات به شهروندان خواهند پرداخت تصریح کرد: شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق تماس با سامانه 137 و یا مراجعه به سرای محلات از مسیرهای گردشگری و سایر اطلاعات لازم مطلع شوند.

بتو ارائه خدمات گردشگری این اتوبوس‌ها را در دو مسیر نیم‌روزه و یک روزه عنوان کرد و افزود: فعالیت اتوبوس‌های گردشگری در مسیرهای نیم روزه صبح  از ساعت 9 الی 13 و در تورهای عصر از ساعت 14 الی 18 خواهد بود.

وی تصریح کرد: تورهای یک روزه نیز از ساعت 9 صبح الی 16 بعد از ظهر آماده هدایت شهروندان  در مسیرهای گردشگری خواهند بود.

قائم مقام سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه هر یک مسیرهای گردشگری اماکن خاصی را شامل می‌شود افزود: با توجه به اختصاصی بودن بلیط اتوبوس‌های گردشگری شهروندان می‌توانند این بلیط‌ها را از ایستگاه‌های مبداء تهیه کنند.

بتو هزینه‌ بلیط‌ها را با توجه به مسیرهای گردشگری متفاوت و از 20 تا 23 هزار تومان عنوان کرد و اظهار داشت: این مبلغ شامل اتوبوس لیدر تور، بیمه گردشگر،  پذیرایی، ورودی اماکن گردشگری و نیز حق‌الزحمه آژانس مجری است.

وی ارائه میان وعده در تورهای نیم روز و نیز ناهار در تورهای تمام روزه را یکی دیگر از خدمات تورهای گردشگری شهرداری عنوان کرد و افزود: هر چند ارائه تمامی این خدمات در حال حاضر توسط یک آژانس گردشگری به عنوان مجری طرح اجرا می‌شود اما سایر آژانس‌های گردشگری و نیز سرای محلات با ارائه اطلاعات لازم به شهروندان به پشتیبانی این آژانس خواهند پرداخت.

قائم مقام سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: هر یک از ایستگاه های اتوبوس‌های گردشگری با نصب پلاکارت مشخص شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: