جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آذر 1393     
ساماندهی مشاغل مزاحم در شمال شرق تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 4 از اجرای طرح ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح محلات 20 گانه خبر داد و گفت: این طرح به زودی و بطور جدی در منطقه 4 اجرامی شود.

ناصر رضاپور ضمن اعلام این خبر بیان داشت: در این طرح مشاغلی که به عنوان آلایندگی های زیست محیطی و مزاحمتهای شغلی شامل فعالیتهایی چون نجاری، کابینت سازی چوبی، رنگ کاری چوب، صافکاری و نقاشی اتومبیل، تراشکاری، آهنگری، تعمیر موتور سیکلت، تعویض روغنی برای شهروندان ایجاد می نماید که با توجه به معضلاتی چون آلودگی های زیست محیطی و ایجاد سد معبری که در معابر عمومی منطقه در کمیسیون بند 20 ا بر اساس قانون 20 ماده 55 ، دستورالعمل های اجرایی دراین خصوص صادر می شود.

رضاپور در ادامه به برگزاری نسشت های ماهانه اداره ساماندهی اشاره کرد و گفت: جلسه ماهیانه اداره ساماندهی با کارشناسان بصورت مستمر، هر ماه برگزار می گردد و در این جلسات، کارشناسان نواحی به ارائه گزارشی از فعالیتهای بعمل آورده جهت اطلاع رسانی و انتقال تجربیات به دیگرهمکاران می پردازند.

وی افزود: کاهش آمار پرونده های اجرای رای و همچنین تعیین تکلیف پرونده های قدیمی و رسیدگی به آنها بر اساس اولویت انجام شده توسط کارشناسان در این جلسات بررسی می شود و پلمپ واحدهای صنفی متخلف از جمله مصوبات این جلسات است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: