جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 خرداد 1397     
برپایی جشن مغفرت در قلب طهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 12 تهران از برپایی جشن مغفرت در گذر فرهنگی گردشگری باب همایون همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

پیمان حسین محسنی شهردار قلب طهران گفت: همزمان با عید سعید فطر، حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه، جشن مغفرت را در گذر فرهنگی گردشگری باب همایون برگزار می کند.
 
وی افزود: در جشن مغفرت با حضور شهروندان برنامه های متنوعی همچون  (گروه های هم آوایی، تواشیح، موسیقی اقوام و ...) اجرا می شود. محسنی در ادامه از آماده سازی مساجد شاخص قلب طهران و امامزادگان روح الله (ع) و سیداسماعیل (ع) در آستانه عید سعید فطر جهت برپایی نماز باشکوه عید خبرداد و گفت: حوزه معاونت اموراجتماعی و فرهنگی با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست و نواحی شش گانه، آماده سازی مساجد شاخص محدوده منطقه 12 و امامزادگان روح الله (ع) و سیداسماعیل (ع) جهت برپایی نماز با شکوه عید را در دستور کار خود دارند.
 
شهردار قلب طهران با اشاره به اینکه طبق روال معمول نظافت، پاکسازی و رفت و روب کامل معابر منتهی به مساجد و امامزادگان مورد اشاره صورت خواهد گرفت، از مشارکت در آذین بندی و آماده سازی محوطه بیرونی مساجد شاخص قلب طهران و امامزادگان روح الله (ع) و سیداسماعیل (ع) و در صورت نیاز محوله داخلی شان، به جهت رفاه حال شهروندان و فراهم شدن مقدمات حضور هرچه باشکوهتر آنان در نمازعید سعید فطر خبر داد.
 
 محسنی در پایان ادامه داد: پیش بینی های لازم جهت اعزام شهروندان از مساجد سطح منطقه 12 به سمت محل برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در مصلی تهران با 15 دستگاه اتوبوس نیز صورت گرفته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: