جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 خرداد 1397     
تهران رکورد تخلفات در ماه رمضان را شکست

 

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۱۲ میلیارد ریالی متخلفان دراجرای طرح ضیافت خبر داد.

 

خبرگزاری فارس: مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۱۲ میلیارد ریالی متخلفان دراجرای طرح ضیافت خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمد خوشقدم با اعلام این خبر گفت: در مدت ۲۵ روز که از اجرای طرح ضیافت می‌گذرد، تعداد ۱۳ هزار و ۸۷۴ مورد بازرسی با همراهی رؤسای شعب تعزیرات حکومتی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه ها، نیروی انتظامی و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام شده است.

وی افزود: در این گشت‌ها، ۵ هزار و ۳۶۰ واحد صنفی بدون تخلف بوده‌اند و به ۴ هزار و ۱۷۱ نفر از کسبه که تخلف جزئی داشتند، تذکر داده شده، اما برای ۳ هزار و ۷۰۲ نفر از متخلفان پرونده تشکیل و منجر به جریمه ۱۲ میلیارد و ۸۸ میلیون ریالی شد.
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: استان‌های تهران، البرز و فارس دارای بیشترین پرونده‌های تشکیل شده و استان‌های کردستان، چهارمحال و بختیاری و ایلام نیز دارای کمترین پرونده تخلف بوده‌اند.
براساس این گزارش، طرح ضیافت از ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری به منظور کنترل و نظارت بر بازار آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: