جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 خرداد 1397     
گزینه تراکتورسازی با سایپا توافق کرد

 

نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کاراته ایران با برتری در دیدار نهایی مسابقات لیگ جهانی مقابل قهرمان امید‌های اروپا به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

 

خبرگزاری تسنیم: پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان از صبح جمعه ۱۸ خرداد ماه با حضور ۶۰۷ کاراته‌کا از ۶۳ کشور در شهر استانبول ترکیه آغاز شد و امروز (یکشنبه) نیز با برگزار دیدار‌های رده‌بندی و نهایی به پایان می‌رسد.

در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم، امیر مهدی‌زاده با نتیجه ۳ بر یک از سد ارای سمدان از ترکیه گذشت تا به نخستین مدال طلای خود در سال ۲۰۱۸ دست پیدا کند. سمدان پیش از این در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان هلند و امارات در سال ۲۰۱۸ به مدال طلا رسیده و در مسابقات قهرمانی امید‌های اروپا نیز به مقام قهرمانی دست یافته بود.

امیر مهدی‌زاده پیش از این در روز نخست مسابقات (جمعه - ۱۸ خرداد ماه) ابتدا ۴ بر صفر بر اولگ ملخین از بلاروس غلبه کرد. او سپس با همین نتیجه استپان افمنکو از روسیه را برد و در ادامه ۲ بر یک از سد نناد دلوویچ از مونته‌نگرو گذشت. قهرمان کاراته جهان در مرحله نیمه نهایی نیز یک بر صفر آنجلو کریسچنزو از ایتالیا را شکست داده و به دیدار نهایی راه یافته بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: