جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 خرداد 1397     
قیمت عمده فروشی موز ۷۵۰۰ تومان شد +جدول

خبرگزاری تسنیم: نرخ مصوب عمده‌فروشی انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران که مورد تأیید بازرسی اصناف، وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه‌های بار فرشان و فروشندگان میوه و سبزی است اعلام شد، اما در این میان نرخ برخی از محصولات افزایش چشمگری داشته، به‌طوری که قیمت هرکیلوگرم موز درمیادین مرکزی میوه و تره‌بار تهران به قیمت ۶۰۰۰ تومان تا ۷۵۰۰ تومان رسیده است.

قیمت عمده‌فروشی هر کیلوگرم هندوانه نیز در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران ۸۰۰ تومان تا ۲۰۰۰ تومان و انواع سبزی ۸۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان است.

افزایش قیمت موقتی است 

بنابراین گزارش حسن صابری رئیس اتحادیه صنف بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران در این‌باره در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: بخشی از میوه‌های سردرختی به دلیل سرما زدگی روز‌های گذشته از بین رفته‌اند و زمینه را برای عرضه این محصولات در بازار کم کرده‌اند.

وی افزود: به دلیل مشکلات پیش‌آمده برای بخش حمل‌ونقل کشور نیز، قیمت موز و برخی از میوه‌ها افزایش داشته است، اما نرخ این محصولات طی روز‌های آینده دوباره به حالت قبل بر می‌گردد.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران ادامه داد: هندوانه‌ای که اکنون در بازار به فروش می‌رسد محصول شیراز است و قیمت بالایی دارد، امیدواریم که قیمت این محصول نیز در روز‌های آینده با آمدن محصول سایر مناطق کاهش یابد.

صابری گفت: بار موز در بندر تخلیه نمی‌شود تا بارگیری شود و به مناطق مختلف کشور ارسال شود به همین دلیل قیمت این محصول در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به ۷ هزار تومان رسیده است.
 
قیمت عمده فروشی موز ۷۵۰۰ تومان شد +جدول
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: