جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 خرداد 1397     
نصب تابلوهای جدید هدایت مسیر در ورودی غربی پایتخت

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه21 از اجرای عملیات نصب تابلوهای جدید هدایت مسیر به منظور بهبود منظر شهری و نوسازی المان های شهری؛ در محل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح-کفش ملی خبر داد.

محمدرضا سالمی سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک این منطقه با اشاره به شروع بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح-کفش ملی در اوایل اردیبهشت ماه سالجاری گفت: به منظور اطلاع رسانی و هدایت مسیر خودروها در محدوده شرقی این تقاطع، نسبت به نصب تابلوهای هدایت مسیر دسترسی تندرو به کندرو در این محدوده اقدامات لازم انجام گرفته است.
 
وی در ادامه افزود: این نقطه؛ محل تلاقی بزرگراه های فتح و حکیم بوده و خودروهای عبوری خصوصا کامیون ها از مسیر کندرو خارج شده و جهت دسترسی به کرج وارد بزرگراه شهید لشگری می شوند، که با نصب تابلوهای مورد نظر و ایجاد دسترسی های صورت گرفته، این امکان جهت تسهیل در عبور و مرور خودروها میسر شده است.
 
سالمی در خاتمه یادآور شد: ایجاد معابر جدید نیازمند به نصب تابلوهای جدید است؛ بنابراین در راستای افزایش رضایت شهروندان و زیباسازی فضای عمومی شهر؛ آماده سازی، جانمایی و نصب تابلوهای هدایت مسیر، معرفی مکان و نام خیابان از سوی معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه21 در دستورکار قرار گرفته است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: