جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 خرداد 1397     
اجرای طرح تاب آوری اجتماعی در شرق پایتخت

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 8 از اجرای طرح تاب آوری اجتماعی خبر داده و گفت:این طرح زنانی را در برمی گیرد که سرپرست خانوار و بنیان اصلی خانواده هستند.

بهمن نوری با اعلام این مطلب در بازدید از سطح معابر و بررسی کاستی های نگهداشت محله وحیدیه افزود: در این طرح مهارت های نهفته بانوان شناسایی شده و با ارتقای مهارت آنان سعی می شود، خود اتکایی اقتصادی زنان عملیاتی شود.
 
وی گفت: ارتقای سطح خدمات به شهروندان به صورت بی وقفه در دستور کار مدیریت منطقه است و جهت گیری توزیع ارتباطات در امسال اجرای پروژه های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی و اجتماعی در محلات ناحیه 3 و به ویژه محله وحیدیه به عنوان محله کم برخوردار است.
 
نوری تاکید کرد: عدالت سرانه ای در دستور کار ماست و از آنجایی که کمبودهایی در حوزه زیر ساخت های ناحیه 3 و وحیدیه نسبت به سایر نواحی مشاهده می شود در نظر داریم امسال با اجرای پروژه های جدید سرانه ها را ارتقا بخشیم.
 
نوری ادامه داد: همچنین اجرای طرح گشت هدایت شده در حوزه کودکان، سالمندان و زنان سرپرست خانوار و معلولان با هدف زیست پذیر تر شدن ناحیه برای این گروه ها بود.
 
وی افزود: امیدوارم با طرح هایی که در منطقه 8 اجرا شد، شاهد اتفاقات بهتری برای شهروندان شرق پایتخت باشیم. 
 
بنابراین گزارش در ابتدای این جلسه نیز بنیامین نعیمایی مدیر محله وحیدیه با ارائه گزارشی از فعالیت های مختلف سرای محله طی یکسال گذشته، چالش ها و مشکلات پیش روی محله و سرای محله را تشریح کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: