جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 فروردين 1393     
جنرال موتورز آمریکا فراخوان داد

تسنیم: شرکت جنرال موتورز آمریکا در حال اضافه کردن ۹۷۱ هزار دستگاه خودروی دیگر به فراخوان خود برای جمع آوری محصولات دارای سوئیچ احتراق معیوب می باشد. این فراخوان در ماه فوریه با ۱.۶ میلیون خودرو آغاز شده است.

نقص سوئیچ احتراق در این خودروها تاکنون منجر به مرگ بیش از ۱۰ تن شده است.

این فراخوان که اکنون تعداد آن به دو میلیون و ۵۹۱ هزار و ۶۶۵ دستگاه خودرو رسیده است، شامل تمام مدل های شورلت کوبالت، شورلت اچ اچ آر، ساتورن ایون، پونتیاک جی ۵ و پونتیاک سالستیس می شود که در فاصله سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ تولید شده اند.

مدل های قدیمی تر این خودروها که تاریخ تولید آنها در فاصله سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ بوده است، در ماه فوریه جمع آوری شده اند.

حتی قبل از گسترش دامنه این فراخوان، این اقدام جنرال موتورز موجب انجام تحقیقاتی از سوی کنگره، نهادهای نظارتی فدرال، وزارت دادگستری و خود شرکت جنرال موتورز شده بود. همه این نهادها این سوال را مطرح می کنند که با وجود اینکه جنرال موتورز اولین بار در سال ۲۰۰۱ متوجه این نقص فنی شده است، چرا این قدر دیرهنگام اقدام به حل مشکل نموده است.

جنرال موتورز اعلام کرده است که مدل های جدیدتری که پس از سال ۲۰۰۷ تولید شده اند، مجهز به یک سوئیچ احتراق با طراحی جدید هستند، اما در برخی از این مدل ها احتمالا در هنگام تعمیرات، قطعاتی نصب شده اند که ممکن است معیوب بوده باشند. بر اساس اعلام این شرکت آمریکایی، افزایش اخیر دامنه این فراخوان ۸۲۴ خودرو در آمریکا و ۹۷۱ هزار خودرو در کل جهان را شامل می شود.

جنرال موتورز همچنین در حال جمع آوری تمامی سوئیچ های احتراق معیوب ارسالی به نمایندگی های توزیع قطعات خود در آمریکاست. تاکنون ۹۵ هزار قطعه سوئیچ معیوب به قطعه فروشان ارسال شده است.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: