جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 خرداد 1397     
بازداشت قاتل ۲ زنه پس از ۲۲ سال

روزنامه جوان: مرد میانسالی که متهم است ۲۲‌سال قبل در نزاع دستجمعی در یکی از روستا‌های شهرستان خرم‌آباد مرتکب قتل شده است در تهران بازداشت شد.

۲۲‌سال قبل مأموران پلیس شهرستان خرم‌آباد در جریان نزاع دستجمعی خونینی در روستای چغلوندی قرار گرفتند و راهی محل شدند. بررسی‌ها نشان داد در این درگیری مردی با اصابت چاقوی مرد ۳۲‌ساله‌ای به نام فرهاد به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد پس از این حادثه مرگبار فرهاد به مکان نامعلومی گریخته است. بدین ترتیب مأموران فرهاد را به عنوان مظنون حادثه تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه پس از گذشت ۲۲‌سال از نزاع خونین مأموران دریافتند قاتل پس از فرار به تهران آمده و با گرفتن دو زن زندگی مخفیانه‌ای را شروع کرده است. مأموران در گام بعدی موفق شدند محل زندگی وی در حوالی یافت‌آباد در جنوب تهران شناسایی و صبح دیروز وی را در خانه زن دومش دستگیر کنند.
 
متهم پس از دستگیری برای بازجویی به دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی با انکار قتل گفت: من اهل همان روستایی هستم که ۲۲‌سال قبل درگیری مرگباری در آن رخ داد. روز حادثه من همراه تعدادی از اهالی روستا در درگیری شرکت داشتم، اما مرتکب قتل نشدم و نمی‌دانم چه کسی مقتول را به قتل رساند. وی درباره فرارش به تهران گفت: پس از حادثه خیلی ترسیدم و به تهران آمدم و زندگی مخفیانه‌ای را شروع کردم.
 
متهم در ادامه با صدور قرار عدم صلاحیت از سوی بازپرس جنایی برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان حادثه به دادسرای محل حادثه منتقل شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: