جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 ارديبهشت 1397     
سرويس دهي متروي تهران همزمان با نمایشگاه قرآن

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات شهروندان گرامي درماه مبارك رمضان گفت: همزمان با برپايي نمايشگاه بين المللي قران كريم به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان، ساعت مسافرگیری خطوط یک و سه متروي تهران از روز يكشنبه 30 ارديبهشت ماه 97 افزايش می‌یابد.
 
شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه فرنوش نوبخت گفت: از روز يكشنبه 30 ارديبهشت ماه 97 تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری در خطوط ۱ و ۳ متروي تهران افزایش می یابد.
 
وي با اشاره به برپایی نمایشگاه بين المللي قرآن كريم در مصلی تهران گفت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی‌(ره) در خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا زمان سرويس دهي در اين دو خط در ايام برپايي نمايشگاه تا ساعت ۲۴ افزايش يابد.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداري متروي تهران و حومه با بیان اینکه ساعات کار متروي تهران در شرایط عادی تا ساعت ۲۲:۳۰ است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی( مترو) در ایام برپایی بیست و ششمين نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن؛ سریع و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.
 
وی افزود: حرکت قطارها در خطوط یک و سه متروي تهران از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴، افزايش يافته و بازدیدکنندگان می توانند تا ساعت ۲۴ از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می‌کنند؛ استفاده کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: