جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 ارديبهشت 1397     
مجلس باید طرح ترافیک جدید را باطل کند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص موج نارضایتی خبرنگاران از بی عدالتی شهرداری و عدم تخصیص طرح ترافیک و مشکلات به وجود آمده برای تهیه اخبار گفت : یا خودرویی اجازه ورود به طرح دارد یا خیر و چنانچه ممنوعیت ایجاد می کنند نباید با دریافت هزینه حرمت آن را از بین برده و به خودروهای ممنوعه اجازه ورود به محدوده طرح را صادر نمایند.

حسن سلیمانی  با اشاره به قانون هوای پاک گفت : این قانون برای مبارزه با آلودگی هوا تصویب شده است و طبق این قانون باید در مکان هایی که امکان آلودگی زیاد است با ممانعت از ورود خودروها به محدوده از آلودگی هوا کاست ؛ در حالیکه فروش طرح ترافیک با اصل فلسفه این قانون مغایرت دارد و شورای شهر نمی تواند برای یک امر ممنوع عوارض وضع نماید.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : بنده معتقد هستم اساس این طرح خلاف قانون است و مبنای قانونی ندارد و باید اعضاء مجلس درخواست ابطال این طرح را مطرح نمایند.
 
وی در خصوص موج نارضایتی و ممانعت از ورود خبرنگاران به محدوده های طرح ترافیک خاطر نشان کرد : خبرنگاران به سبب اهمیت کارشان باید اجازه ورود به محدوده طرح را داشته باشند و باید فقط به شرط استفاده از وسایل غیر دودزا اجازه تردد در محدوده طرح را داشته باشند نه اینکه برای تردد هزینه پرداخت کنند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: