جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 ارديبهشت 1397     
استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز غزه

خبرگزاری فارس:ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد برای مقابله با موج تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در سالروز اشغال فلسطین و همچنین در روز انتقال سفارت آمریکا به قدس، ۱۱ گردان به مرز با غزه اعزام کند.

«کمیته عالی تظاهرات بازگشت و شکست محاصره» طی بیانیه‌ای از فلسطینی‌ها خواسته است روز‌های ۱۴ و ۱۵ می (دوشنبه و سه‌شنبه ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت) برابر با سالروز «یوم‌النکبه» (روز اشغال فلسطین) در مناطق شرقی نوار غزه با فلسطین اشغالی تجمع کنند و علیه رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات گسترده بزنند.

پیشتر نیز حماس و برخی دیگر از گروه‌های فلسطینی اعلام کرده بود این تظاهرات به صورت گسترده برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فلسطینی «سما» به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد ارتش این رژیم قصد دارد برای روز دوشنبه نیرو‌های بیشتری به مرز نوار غزه اعزام کند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد ۱۱ گردان نیرو برای روز انتقال سفارت آمریکا (از تل‌آویو به قدس) به مرز غزه اعزام خواهند شد.

در همین راستا یک افسر رژیم صهیونیستی به روزنامه «هاآرتص» گفت، تظاهراتی که قرار است روز‌های ۱۴ و ۱۵ می‌در مرز غزه برگزار شود، مانند تظاهراتی که تا کنون برگزار شده، نیست و انتظار می‌رود بسیار شدیدتر باشد و تعداد بسیاری بیشتری در آن شرکت کند.

افسر مذکور در ادامه گفت، بیم ربایش نظامیان، پرتاب بمب دستی و ... در این روز می‌رود و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی به این تظاهرات شرکت کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرده این تظاهرات به قدس نیز کشیده شود.

۶ جمعه پیاپی است که در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی، راهپیمایی‌های بازگشت برگزار می‌شود و تا کنون نزدیک به ۵۰ فلسطینی در آن به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۸ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: