جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1397     
پیشرفت 77 درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه نجفی رستگار با آزادگان

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از پیشرفت 77 درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نجفی رستگار (دولت آباد) با بزرگراه آزادگان خبر داد.

احسان نوش آبادی با بیان آنکه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه آزادگان شامل یک پل روگذر جنوب به غرب و یک مسیر زیرگذر در امتداد تندروی غرب به شرق بزرگراه آزادگان است، یادآور شد: تقاطع بزرگراه آزادگان، غربی ترین تقاطع موجود در پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار است و علاوه بر سازه های یادشده که مرحله اجرای عملیات سازه ای را پشت سر گذاشته اند، شامل 10 مسیر دسترسی به منظور تامین تمام گردش های ترافیکی است.
 
وی عملیات احداث مسیرهای دسترسی تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه آزادگان را در مرحله اجرای عملیات خاکی توصیف و اضافه کرد: این مسیرها طی 3 مرحله انحراف ترافیک تکمیل خواهند شد؛ مرحله نخست این جابجایی ترافیکی که شامل مسیر تندروی شمالی بزرگراه آزادگان می باشد، قبلا به سرانجام رسیده است و مرحله دوم انحراف ترافیک که مسیر تندروی جنوبی بزرگراه آزادگان را در اختیار مجریان پروژه خواهد گذاشت، طی روزهای آینده و متعاقب اخذ مجوز از پلیس راهور تهران بزرگ انجام خواهد شد.
 
به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، بخشی از مسیرهای دسترسی تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه آزادگان شامل مسیرهای غرب به جنوب و جنوب به غرب، بزودی آماده اجرای روکش آسفالت خواهند شد.
 
گفتنی است بزرگراه شهید نجفی رستگار، معبری 6000 متری است که از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود. این مسیر کمربندی که از آن با عنوان بزرگراه دولت آباد نیز یاد می شود، پس از عبور از عرض بزرگراه امام رضا(ع) به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری می پیوندد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: