جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1397     
بانک اطلاعات نیازمندان شمال تهران تهیه شد

به گزارش اخبار مناطق 22 گاته تهرانی نیوز،خانه های جهاد و ایثار در محلات شمال تهران با هدف خدمات رسانی و ارتقاء سطح زندگی و سلامت نیازمندان اقدام به شناسایی آنها و تهیه بانک اطلاعاتی کردند.

شهرام پاشایی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان این مطلب اظهار داشت: بیش از 900 نفر از نیازمندان شمال تهران از طریق مدیران و شورایاران محلی، مراکز بهزیستی، افراد خیر و... توسط خانه های جهاد و ایثار محلات 27 گانه شهرداری منطقه یک شناسایی و در بانک اطلاعاتی به ثبت رسیده اند.
 
وی گفت: در این بانک اطلاعاتی سعی شده خدمات مورد نیاز این افراد از جمله پرداخت کمک هزینه تحصیلی، سبد کالا، مخارج درمانی، معاینات رایگان پزشکی، کارآفرینی و اشتغال زایی، آموزش و ... به آنها ارائه شود.
 
پاشایی سواد آموزی به اتباع خارجی و کمک درسی به فرزندان آنها را از جمله اقدامات خانه های جهاد و ایثار دانست و گفت: در حدود یک هزار نفر از کارگران ساختمانی، سرایداران و ... در محلات شمال تهران شناسایی و با مشارکت مردمی اقدام به آموزش آنها شد.
 
این مقام مسئول افزود: خانه های جهاد و ایثار از جمله خانه های سه گانه فرهنگی در سراهای محلات و که دارای 5 کانون سفیران کار و تلاش، ولی نعمتان، نذر فرهنگی، پیام آوران دوستی و ایثارگران هستند که اقداماتی چون شناسایی نیازمندان در سطح محلات، شناسایی سازمانهای مردمی و افراد فعال در حوزه امور خیرخواهانه، تولید بانک اطلاعاتی و بسترهای حمایتی و توانمند سازی در حوزه های درمان، اشتغال، مسکن، ازدواج و ارزاق، برگزاری بازارچه های خیریه و ...را انجام می دهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: