جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1397     
يك ميليون بازديد كننده نمايشگاه كتاب با مترو به مصلي رفتن

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدير ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از انجام بيش از يك ميليون و 84 هزار سفر به مقصد نمايشگاه بين المللي كتاب تهران خبر داد.
 
محسن محمديان با اشاره به اينكه از روز چهارشنبه 12 ارديبهشت 97 متروي تهران و حومه با افزايش حركت هاي مسافري در خطوط يك و سه در حال خدمت رساني به بازديدكنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب است افزود: تا پايان روز دوشنبه 17 ارديبهشت 97، يك ميليون و هشتاد و چهار هزار و 359 سفر در دو ايستگاه شهيد بهشتي و مصلي امام خميني (ره) به ثبت رسيده است كه اين آمار نشان از استقبال خوب بازديدكنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب از مترو دارد.
 
وي تصريح كرد: دو ایستگاه مصلی امام خميني (ره) و ايستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروي تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران قرار دارند و اين سبب شده تا استفاده از مترو بهترين انتخاب براي رسيدن به نمايشگاه بين المللي كتاب باشند.
 
مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه با اشاره به اينكه آمار تردد مسافران نمايشگاه بين المللي كتاب در روزهاي اخير روند صعودي داشته است گفت: در روز شنبه 15 ارديبهشت 175 هزار و 584 سفر، در روز يكشنبه 16 ارديبهشت 230 هزار و 298 سفر و در روز دوشنبه 17 ارديبهشت 97 هم 218 هزار و 736 سفر در دو ايستگاه شهيد بهشتي و مصلي امام خميني (ره) انجام شد.
 
محمديان در پايان خاطرنشان كرد: در ايام برپايي نمايشگاه بین‌المللی كتاب تهران، به‌جز كاهش فاصله حركت قطارها در خطوط يك و سه، اين آمادگي نيز وجود داد كه در صورت نياز قطارهاي فوق‌العاده در تمامي خطوط اعزام شوند و خوشبختانه تاكنون شركت بهره برداري متروي تهران و حومه توانسته است خدمات خوبي را به بازديدكنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب ارائه كند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: