جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 ارديبهشت 1397     
رسیدگی به درخواست های فوریتی مساجد در منطقه 10 تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همزمان با هفته تکریم مساجد طرح رسیدگی به درخواست های فوریتی مساجد با عنوان "غبارروبی مساجد" و با هدف رفع موضوعات شهری و محیط و معابر پیرامونی مساجد در منطقه اجرا می شود.

مهدی جلیلوند مدیر اداره بازرسی منطقه ضمن اعلام این خبر با تأکید بر نقش و جایگاه والای مساجد گفت: بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی سازمان بازرسی شهرداری تهران، طرح جهادی رسیدگی به درخواست های فوریتی مساجد و معابر منتهی به آن همگام با سایر مناطق در منطقه اجرایی می شود.
 
وی افزود: در طرح مذکور رسیدگی به پیام ها و درخواست های فوریتی مساجد در سطح شهر تهران با  ارتباط شهروندان از طریق درگاه های مختلف اعم از تماس تلفنی 137، پیامک، ایمیل، سامانه USSD و ... طی 15 روز اجرا می شود.
 
جلیلوند با اشاره به شناسایی درخواست ها و نیازهای مساجد و معابر منتهی به آن و تلاش برای رفع موضوعات توسط عوامل اجرایی 137 نواحی و اکیپ های فوریتی خاطرنشان کرد: حذف زوائد فیزیکی و خطرساز از مقابل مساجد و معابر منتهی با هماهنگی و بنابر تایید مساجد، تعمیر و مرمت پل های فلزی، تعمیرات جزئی و فوریتی عمرانی، کمک به آذین بندی مساجد و رنگ آمیزی محوطه پیرامونی و بیرونی  مساجد و معابر منتهی، کمک به نظافت و شست و شوی نمای بیرونی مساجد و ...، از رئوس موضوعات و درخواست های شهروندان می باشد.
 
مدیر اداره بازرسی منطقه یادآور شد: اطلاع رسانی مناسب از طریق نصب تبلیغات محیطی انجام شده است و برگزاری برنامه های آموزشی در راستای مشارکت شهروندان در مساجد و کنترل فرآیند و گردش پیام و درخواست های شهروندان در دستور کار قرار دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: