جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 ارديبهشت 1397     
اجرای طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه 8

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز، ناصر رضاپور سرپرست معاونت خدمات شهری  و محیط زیست منطقه با اعلام این مطلب افزود با اعلام این مطلب افزود: در این طرح که در سطح انهار و کانالهای شناسایی شده منطقه اجرا می شود، تمامی منافذ،کلونی گذاری شده و مبارزه با این جانوران صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به لایروبی و پاکسازی انهار و کانالها از زباله اضافه کرد: تلاش داریم تا محیط های قابل دسترسی برای زاد و ولد موشها به حداقل برسد.

 

رضا پور با بیان اینکه محل های طعمه گذاری و اجرای طرح ضربتی مبارزه با موش ها با نصب بنرها و تابلوها به شهروندان اطلاع رسانی می شود گفت: در اجرای این طرح نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان در جهت حفظ و رعایت بهداشت محیط هستیم.

 

وی با اشاره به راههای نفوذ موش به منازل افزود: سیستم های دفع زباله مجتمع های مسکونی، منافذ موجود در طبقات زیرین و تاسیسات، فاصله بین منازل و سطح آسفالت خیابان ها از جمله مواردی است که باعث ورود موش به منازل مسکونی می شود.

 

رضا پور تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و طعمه گذاری در تمام مکان هایی که احتمال وجود لانه موش و محل زندگی آنها  است از جمله اماکن مخروبه و متروکه، مراکز بهداشتی و درمانی، معابر، کانالها، انهار و فضاهای سبز در شرق تهران از وجود جانوران موذی پاکسازی می شود.

 

وی در ادامه گفت: شهروندان در صورت مشاهده جانوران موذی  و پاکسازی آن محل می توانند با شماره تلفن "777957219" تماس حاصل نمایند.

 
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: