جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 ارديبهشت 1397     
ارائه دستاوردهای آموزشی و فرهنگی اداره پسماند منطقه 8 در بوستان لاله

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،در جشنواره فرهنگی هنری «هفته بدون زباله» دستاوردهای آموزشی و فرهنگی اداره پسماند منطقه 8 به شهروندان ارائه شد.

ناصر رضاپور سرپرست معاونت خدمات شهری  و محیط زیست منطقه با اشاره به استقرار غرف نمایشی آثار هنری از دور ریختنی‌ها در محل بوستان لاله افزود: این جشنواره به منظور اجرای اهداف سازمان مدیریت پسماند، با کاربرد ابزار نمایشی، رقابت از طریق مسابقه و ایجاد نشاط و شادی، توجه شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان به مفاهیم برنامه ریزی شده آموزشی و اهمیت ضرورت تفکیک پسماند در مبداء و مدیریت صحیح پسماند برگزار شد.
 
وی گفت: در غرفه اداره مدیریت پسماند منطقه 8 با ارائه پکیج های آموزشی، استقرارمیز نقاشی با محوریت کاهش پسماند وتفکیک صحیح آن، آموزش ساخت کاردستی از مواد دور ریز و نمایش  آثار تهیه شده از این مواد  فرصت و فضای مناسبی به منظور تعامل بیشتر با شهروندان و گروه های هدف فراهم شده است.
 
رضاپور ادامه داد: همچنین با دعوت از مدارس و حضور دانش آموزان و بهره مندی از فضای نمایشگاهی، ضمن  اجرای برنامه های شاد و مفرح، موضوعات مرتبط با مدیریت پسماند و اهداف مورد نظر در این زمینه  به کودکان و نوجوانان  ارائه و آموزش داده می شود.
 
این نمایشگاه تا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه امسال از ساعت 9 صبح  تا 22 در بوستان لاله پذیرای عموم شهروندان است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: