جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 آذر 1393     
بازداشت پدر مجری عملیات اخیر قدس

 تسنیم: نیروهای اشغالگر اسرائیل شب گذشته به منزل « ابراهیم ابو اسنینه» در روستای العیزریه واقع در شرق قدس یورش برده و پدر وی را بازداشت کردند.

به گزارش رسانه های فلسطین، تعداد زیادی از نیروهای اشغالگر اسرائیل شب گذشته به منزل سلیم ابو اسنینه در روستای العیزریه یورش برده و وی را به دلیل آنکه پسرش ابراهیم در شهرک معالیه ادومیم دو تن از شهرک نشینان را هدف حمله با ضربات چاقو قرار داده بود، بازداشت کردند.

منابع فلسطینی روز گذشته گزارش دادند که یک شهروند فلسطینی با سلاح سرد (چاقو)‌ دو اسرائیلی را هدف قرار داد و سپس خود هدف گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفت و زخمی شد.

دو روز قبل نیز یک دختر جوان فلسطینی بعد از عملیات علیه یک نظامی صهیونیست در شهر الخلیل در کرانه باختری به ضرب گلوله آنها به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش این بانوی فلسطینی با سلاح سرد به یک نظامی اسرائیلی حمله کرد.

طی یک ماه اخیر به دنبال افزایش تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و مقدسات مسلمانان، عملیات ضد صهیونیستی شهروندان فلسطینی افزایش یافته و جوانان فلسطینی چندین عملیات شهادت طلبانه علیه صهیونیست‌ها انجام داده‌اند که در آخرین آنها 5 صهیونیست کشته و بیش از 13 نفر دیگر زخمی شدند.

پیش از آن هم جوانان فلسطینی در چندین مورد با استفاده از خودروی شخصی علیه صهیونیست ها عملیات شهادت طلبانه انجام داده بودند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: