جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 ارديبهشت 1397     
نام وزارت کار را باید به وزارت بیکاری تغییر داد!

جام جم آنلاین:حسین مقصودی نماینده سبزوار با بیان اینکه متاسفانه نگاه مثبت و عملی به کارگران وجود ندارد افزود:درشرایطی که شنیده‌ها حاکی از این است که برخی ادارات حقوقشان توسط فلان مقام دولتی افزایش ۵۰ درصدی داشته، شاهدیم که کارگران کشور با تاخیر پرداخت حقوق و دستمزد روبه رو بوده و هنوز حتی عیدی خود را دریافت نکرده اند.

 

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی با تاکید بر اینکه کارگران گناهی ندارند و البته کسی را ندارند که ازآن‌ها حمایت کند گفت:باید سرکشی به اوضاع و احوال کارگران بصورت عملیاتی و میدانی صورت گیرد و مقامات مسئول به شهرک‌های صنعتی سر بزنند و ببینند چند ماه است که این قشر زحمت کش حقوق نگرفته اند.

 

وی یادآور شد: درست است که شرایط اقتصادی کشور و کسب و کار مشکل دارد، ولی این دلیل نمی‌شود که حق کارگر ضایع شود.

 

مقصودی با اشاره به اینکه کارگر پخش آسفالت سبزوار بوده و شرایط کارگران را درک می‌کند گفت:از رئیس جمهور محترم می‌خواهم فکری به حال کارگران شرکتی که تعیین وضعیت نیستند و قرارداد‌های آنان مشخص نیست و امنیت شغلی ندارند و هر روز با ترس اخراج مواجه هستند داشته باشد.

 

نماینده سبزوارافزود:کارگران عزیز با تمام مشقت، با امید به آینده برای سازندگی ایران کار می‌کنند و باید قدردان باشیم، ولی متاسفانه به جای اینکه بر دست آنان بوسه بزنیم غل و زنجیر بر دست و پایشان زده ایم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: