جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 ارديبهشت 1397     
ارایه خدمات ویژه به کارتن خواب ها در شب های بارانی اردیبهشت

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه چهار تهران گفت: با توجه به بارش های بهاری و برودت نسبی هوا در اردیبهشت ماه، گشت زنی و کمک رسانی ویژه به آسیب دیدگان و کارتن خواب های سطح منطقه آغاز شد.

 
سیدعلیرضا حسینی با بیان این مطلب گفت: در راستای ارتقاء سطح امنیت و آرامش فکری شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی ، طرح جمع آوری آسیب دیدگان و کارتن خوابها در روزها و شب های بارانی در سطح محلات 20 گانه در دستور قرار گرفت.
 
 
وی با اشاره به اینکه فضای تجمع این افراد در نقاط بی دفاع شهری است افزود: به منظور جلوگیری از تجمع این افراد در حاشیه بزرگراه ها، زیر پل ها، بوستان های بزرگ و نقاط بی دفاع شهری و ..... تیم های ویژه گشت زنی نسبت به جمع آوری افراد آسیب دیده و بی خانمان با همکاری مراکز درمانی اقدام خواهند کرد.
 
 
شهردار منطقه چهار افزود: از شهروندان خواهش می شود درصورت مشاهده و حضور این افراد، با شماره ١٣٧ تماس بگیرند تا در کمترین زمان مراتب انتقال این افراد به سامان سراها و مراکز درمانی صورت گیرد.
 
 
وی در ادامه با اشاره به برنامه های مرکز خدمات اجتماعی منطقه در سال جاری گفت: کارگاه های آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در مرکز خدمات اجتماعی منطقه چهار برگزار می شود.
 
 
حسینی خاطرنشان کرد: این کارگاه ها به صورت دوره ای و به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در خصوص ترک اعتیاد و سالم زیستن بعد از مراحل بهبود از اعتیاد برگزار شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: