جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 ارديبهشت 1397     
دسترسی مستقیم از بزرگراه امام علی(ع) به غرب بلوار ارتش؛ به زودی

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز:مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات روسازی شیبراهه های پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش خبر داد. 

محمدحسن وساق از تسریع عملیات اجرایی شیبراهه های پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش و تلاش برای گشایش ترافیکی این پل سواره رو تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و افزود: مجموعه اقدامات تکمیلی شامل ایزولاسیون عرشه، پیاده روسازی و نصب هندریل در این پل 570 متری طبق برنامه زمان بندی ادامه دارد.
 
وی همچنین با بیان آنکه عملیات احداث رمپ غرب به جنوب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) به مرحله اجرای لایه های نهایی خاکریزی و تکمیل شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی رسیده است، ابراز امیدواری کرد این مسیر نیز همزمان با پل دسترسی بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش تحویل شهروندان شود.
 
گفتنی است، پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است که با بهره برداری از آن، مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پیشرفت عملیات اجرایی کل پروژه از مرز 82 درصد فراتر رفته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: