جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 آذر 1393     
محدودیت ترافیکی جاده‌ها درآخرهفته

فارس: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته را به شرح ذیل اعلام کرد:

1- تردد موتورسیلکت از ساعت 12 چهارشنبه مورخ 12 آذر الی ساعت 24 روز جمعه 14 آذر از محورهای هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس، قزوین- رشت، تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

2- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.

3- تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 الی 24 جمعه  14 آذر از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از 16کیلومتر جنوب مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

4- تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است.

5- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه 12، 13 و 14 آذر از محور هراز ممنوع است.

6- تردد کلیه تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24، 14 آذر از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

لازم به ذکر است رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند موظفند به نحوی برنامه‌ریزی و تردد کنند که قبل از اجرای ساعت محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنها جلوگیری می‌شود؛ همچنین رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی هنگامی که فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون اعلام می‌شود مجاز به تردد نیستند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: شماره تلفن 120 و 88255555 به طور شبانه‌روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: