جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1397     
بهبود فرآیند صدور مجوز حفاری در تهران

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز:در این نشست که با حضور مرتضی سرمدی، معاون هماهنگی اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری امور فنی و عمرانی برگزار شد، جزئیات مربوط به فرآیند صدور مجوز حفاری در مناطق 1، 15 و 21 مورد بازخوانی قرار گرفت تا ضمن شناسایی ایرادات موجود در مراحل اداری و اجرایی صدور پروانه حفاری، دستورالعملی متناسب با نیازهای شهروندان و دستگاه های خدمات رسان شهری تبیین شود. 

 
سرمدی طی سخنانی در این نشست، ضمن تاکید بر ضرورت توجه به صرفه و صلاح شهرداری تهران در امور مربوط به حفاری های شهری، یادآور شد: صدور مجوز حفاری از فرآیندهای پرتکرار در مناطق 22 گانه است و از این رو، تسهیل گردش کار و همچنین الزام دستگاه های خدمات رسان به مرمت اصولی نوارهای حفاری، از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار است. 
 
کارشناسان اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در تلاش هستند تا ضمن استانداردسازی فعالیت های اجرایی حوزه عمرانی به ویژه موضوع حفاری و پرکردن مقاطع حفاری، به اصلاح سازو کارهای موجود در این زمینه بپردازند. برگزاری نشست های مشترک با نمایندگان دستگاه های خدمات رسان شهری به منظور فراهم شدن زمینه مدیریت هماهنگ امور اجرایی شهر تهران، در همین راستا صورت می پذیرد.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: