جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 ارديبهشت 1397     
فاز اول ساماندهی بزرگراه شهید چمران سرعت گرفت

 به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: پل جدید عابرپیاده بزرگراه شهید چمران در مقابل نمایشگاه بین المللی تهران، به جهت تسریع در اجرای فاز اول  تقاطع غیر همسطح چمران جنوب به خیابان شهید رشیدالدین فضل اله جایگزین پل قدیمی شد.

 
 
بهمن محبوبی معاون فنی و عمرانی شهرداري این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: فاز اول ساماندهی بزرگراه شهید چمران در قالب اجرای تقاطع های غیرهمسطح چمران – یمن و احداث پل سواره رو از چمران جنوب به خیابان شهید رشیدالدین فضل اله با 65 درصد پیشرفت با جابه جایی پل قدیمی عابر پیاده و احداث پل جدید برای عبور افراد پیاده وارد مرحله ادامه نصب و تکمیل پایه های پل سواره رو شد.
 
 
وی افزود: تاکنون رمپ ورودی و کوله شمالی پل سواره رو اجرا و آماده روسازی است، تمامی ستون ها اجرا شده و سه دهانه از تیرها نیز نصب و آماده اجرای سقف است و با تغییر ورودی پارکینگ طبقاتی نمایشگاه بین المللی و آزادسازی مسیر، پایه های پل سواره رو به سمت خیابان رشیدالدین فضل ا... ادامه می یابد.
 
 
معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: فاز اول این طرح، مسیر دسترسی چمران جنوب به خیابان شهدای اوین و محدوده خیابان رشید الدین فضل اله و میدان دانشگاه را تامین می نماید و از طرفی این مسیر به صورت رفت و برگشت طراحی شده است و تامین کننده مسیر ساکنین شهروند در محدوده ولنجک ، درکه، زعفرانیه به سمت چمران جنوب از خیابان رشید الدین فضل اله و میدان دانشگاه است.
 
 
محبوبی تصریح کرد: این پروژه به طول 218 متر و به عرض 10 متر طول است که با تامین بودجه مورد نیاز و رفع معارض ضلع شمال غرب  تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: