جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 ارديبهشت 1397     
سرپرست شهرداری تهران تاکید کرد:
ایمن سازی ساختمان های بلند مرتبه در منطقه 7

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز: سمیع الله حسینی مکارم در بخش ابتدایی بازدید خود از شهرداری منطقه هفت، در جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه حضور یافت و از نزدیک به بررسی مسایل و مشکلات شهروندان پرداخت.

 

حسینی مکارم در جریان این ملاقات مردمی دستورات لازم برای ایمن سازی برج بهار و ساختمان های بلند مرتبه منطقه را صادر کرد. 

 

وی همچنین به بررسی مسایل تعدادی از کارمندان جانباز و ایثارگر منطقه پرداخت و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان را صادر کرد.  

 

سرپرست شهرداری تهران در ادامه طی نشستی با معاونان و مدیران منطقه هفت ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های صورت گرفته به منظور تسهیل در رسیدگی به پرونده های مردمی، آخرین گزارش های مدیریتی بخش های مختلف را مورد ارزیابی قرار داد.

 

وی طی سخنانی در این نشست، تاکید کرد: آموزه های دینی، مذهبی و انسانی ما ایجاب می کند که وظیفه خود برای خدمت رسانی به شهروندان را به نحو احسن انجام دهیم؛ اگر قرار است، آسایش و آرامش را در شهر ایجاد کنیم نیز باید توجه داشته باشیم که اولویت ما رسیدگی به مسایل و مشکلات ارباب رجوع است.

 

حسینی مکارم با اشاره به تعداد کم پرونده های ملاقات مردمی در شهرداری منطقه هفت، این امر را ناشی از رویه مناسب پاسخ گویی به شهروندان در بخش های مختلف منطقه دانست.

 

سرپرست شهرداری تهران همچنین تاکید کرد: برای همه ما این توفیق ایجاد شده که به مردم خدمت کنیم؛ همچنان که در آموزه های دینی ما رسیدگی به مسایل و گره گشایی از مشکلات مردم مورد اهمیت قرار گرفته است، از این رو باید تمامی هم و غم خود را برای این کار معطوف کنیم. خصوصا در این برهه زمانی که 30 درصد از مراجعان به شهرداری عنوان می کنند که از آن ها خواسته های غیرمتعارف داشته اند که این مسئله سرمایه اجتماعی ما را تحت شعاع قرار می دهد.

 

وی یادآور شد: طی شش ماه گذشته اقدامات مناسبی در شهرداری تهران صورت گرفته و اطمینان مردم به شهرداری به تدریج جلب می شود اما با این وجود باز هم گزارش هایی در این زمینه وجود دارد؛ چراکه در دنیای ارتباطات امروزی چیزی از چشم مردم پنهان نمی ماند.

 

حسینی مکارم در پایان تاکید کرد: همه ما باید به خودمان بر گردیم و برای حل مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 

سرپرست شهرداری تهران در ادامه از طبقات و بخش های مختلف شهرداری منطقه هفت بازدید و با کارکنان این منطقه به گفت و گو پرداخت.

 

وی همچنین با حضوردر معاونت شهرسازی و معماری منطقه هفت ضمن گفت و گو با شهروندان، روند رسیدگی به پرونده های مردمی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.7

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: