جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 آذر 1393     
مناسب سازی 200نقطه از معابر غرب تهران برای تردد معلولین

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت:‌200نقطه از معابر غرب تهران برای تردد معلولین، مناسب سازی شد.

ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 با اعلام این خبر گفت:‌با  اجرای طرح‌های عمرانی و ترافیکی 200نقطه از معابر غرب تهران برای تردد معلولین و جانبازان مناسب سازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در ادامه اظهار داشت:‌در این راستا بخشی از نقاط و اماکن شهری متناسب با شرایط معلولین طراحی نشده بود که با توجه به سیاست‌های مسئولان شهرداری در فراهم کردن فضای مناسب و تسهیل در تردد این قشر از جامعه همسطح سازی و مناسب سازی معابر اجرا شد.

نجاتی افزود:‌با همکاری کارشناسان حوزه ترافیک پس از شناسایی نقاط حادثه نیز عملیات مناسب سازی در 200نقطه از شبکه معابر شهری و بزرگراهی اجرا شد و به منظور اهمیت و ضرورت این طرح تداوم دارد.

نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 احداث قوس‌های استاندارد راست گرد، حذف پارک حاشیه مزاحم در تقاطع‌ها، رفع معارض عبور عابرین در رفیوژ میانی، احداث کفش پوش، نصب دریچه سر پوشیده کردن آن از جمله اقدامات اجرایی در این خصوص است.

نجاتی در پایان گفت:‌با توجه به ضرورت و اهمیت مناسب سازی معابر برای تردد  معلولین این طرح به صورت گسترده در سطح منطقه اجرایی شد و همزمان طرح مناسب سازی بوستان‌ها و مراکز تفریحی و ورزشی نیز در حال اجرا است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: