جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 فروردين 1397     
4 هزار متر مربع از پیاده روهای جنوب تهران بهسازی شد

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: بیش از 4 هزار مترمربع از پیاده روهای منطقه 15 با هدف حفظ و نگهداشت شهر و تسهیل در عبور عابرین پیاده طی سال گذشته بهسازی و مرمت شد.
 
علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه با بیان مطلب فوق افزود: در راستای بهبود منظر شهری، افزایش مقاومت لایه های زیرسازی و بهداشت معابر پیاده از نظر زیست محیطی، بازسازی و مرمت معابر پیاده با استفاده از مصالح استاندارد در شش نواحی انجام شد.
 
به گفته وی در مجموع 4 هزار و 163مترمربع بهسازی پیاده رو ها منطقه، بیشترین عملیات در معابر ناحیه یک به مساحت 1211 اجرا شد.
 
حلاجیان در ادامه خاطرنشان کرد: عملیات پیاده روسازی در معابر ناحیه دو به متراژ 553 مترمربع در انتهای خیابان نصریک، بلوار ابوذر حدفاصل خیابان هانی تا خیابان بقایی، ناحیه 4 به متراژ 1050 مترمربع در شهرک کاروان خیابان امام زمان(عج) از خیابان اسکندرلو، ناحیه 5 به متراژ 173مترمربع و ناحیه 6 به متراژ 841 مترمربع در مسگرآباد، پشت دیوار بیمارستان و مسعودیه، خیابان ده متری چهارم انجام شد.
 
به گفته وی این عملیات در ناحیه 7 به متراژ 335 مترمربع در قیامدشت، ابتدای خیابان باهنر حدفاصل کوچه 10 تا 12 و خیابان ولیعصر شمالی از نواحی حریم منطقه به اجرا درآمد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: