جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 فروردين 1397     
مبارزه با جانوران مضر شهری در قلب پایتخت

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از طرح مبارزه با جانوران مضر شهری خبر داد و گفت: اجرای طرح فصلی مبارزه با جانوران مضر شهری به منظور جلوگیری از رشد و نمو و انتقال بیماری از طریق آن ها یکی از اولویت های شهرداری است افشین خدامی با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن فصل بهار تمهیدات ویژه ای در سطح محلات به منظور مبارزه با موش صورت گرفته است، گفت: آموزش و اطلاع رسانی در سطح منطقه با نصب پلاکارهای آموزشی و حضور کارشناسان معاونت به طور مستمر در حال اجراست.

 
او با اشاره به اینکه طعمه گذاری در کانال های آب سطح منطقه به صورت مستمر صورت می گیرد اضافه کرد: با گرم تر شدن هوا تولید مثل موش افزایش یافته و به همین منظور اجرای اقدامات پیشگیرانه مهم است.
 
خدامی با بیان اینکه در بحث مبارزه با جانوران مضر شهری بحث آموزش تاثیر بسیاری دارد گفت: شهوندان می توانند با رعایت این توصیه ها شرایط رشد و نمو موش را کاهش دهند.
 
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 گفت: موش ها با داشتن 3 عامل غذا یا همان باقی مانده زباله، آب و مکان رشد و نمو می کنند که اگر زباله ها را در ساعتی مشخص به ماموران شهرداری تحویل داده شود امکان زاد و ولد این جانور مضر شهری کاهش می یابد.
 
خدامی همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی برای صنوف مختلف خبر داد و گفت: صنوف و صنایع غذایی به صورت مستمر بازدید شده و نکته های بهداشتی به آنها ارائه شده تا با جمع آوری زباله های غذایی خود یک عامل اصلی رشد و نمو موش از سطح شهر کاهش یابد.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: