جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 فروردين 1397     
پایگاه امداد و نجات کلکچال افتتاح می شود

به گزارش اخبار مناطق 22 گاته تهرانی نیوز:پایگاه امداد و نجات کلکچال با هدف مدیریت حوادث غیر مترقبه و خدمات رسانی سریع به کوهنوردان و گردشگران در  ارتفاعات شمال تهران افتتاح می شود.

 
سید مصطفی حاج آقامیر شهردار ناحیه کوهستان شهرداری این منطقه  با بیان مطلب فوق اظهار کرد: پایگاه یادمان جاویدالاثر احمد متوسلیان روز جمعه – 24 فروردین ماه – با حضور شهردار منطقه یک، استاندار تهران، مسئولین جمعیت هلال احمر کشور، اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و... در ایستگاه سوم کلکچال افتتاح می شود.
 
 
آقامیر خاطر نشان کرد: پایگاه کلکچال با توجه به فضا، فعالیت های عملیاتی و امکانات، در مرکزیت مسیر کوهنوردی کلکچال به عنوان پایگاه نمونه کشوری هلال احمر در کوهستان شناخته شده و بعد از پایگاه شهید کاظمی در مسیر کوهپیمایی دربند، دومین پایگاه امداد و نجات در ارتفاعات شمال تهران است.
 
شهردار ناحیه کوهستان شهرداری منطقه یک افزود: عوامل این پایگاه که شامل نیروهای هلال احمر  هستند در تعطیلات نوروزی آماده خدمات رسانی به کوهنوردان و گردشگران بودند.
 
وی افزود: با توجه به نیاز وجود پایگاه های امدادی در ارتفاعات، پایگاه شهید بروجردی نیز درمسیر کوهپیمایی درکه به زودی افتتاح رسمی می شود و دو پایگاه شهید همت دربند و دارآباد نیز در مراحل اجرا قرار دارند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: